Zarządzanie Kryzysowe

Kryzys to Twoja nowa szansa

Kryzysy nadchodzą bardzo nieoczekiwanie. W dobie Internetu zażalenia konsumenckie pojawiają się najpierw w mediach społecznościowych, a potem rozprzestrzeniają się np. do mediów tradycyjnych. Ważne jest, by w tym momencie podejmować racjonalne i przemyślane działania. Zadbaj o to, by Twoim kryzysem zajęli się specjaliści.

Nasze kryzysowe działania

U

Analiza przyczyny

Razem z Tobą szukamy przyczyny kryzysu i śledzimy jego rozwój. Na tym etapie staramy się także dobierać odpowiednie narzędzia, które wymusza na nas charakterystyka danej sytuacji kryzysowej.

Działanie

Mając do dyspozycji odpowiednie narzędzia zaczynamy działanie w celu neutralizacji kryzysu, budując zupełnie nową narrację wokół zaistniałej sytuacji.

Monitoring

Na koniec prowadzimy monitoring całego kryzysu i wdrażamy wszelkie potrzebne dodatkowe działania.